onsdag den 17. november 2010

ONE SHOT - Det hemmelige projekt.


Om filmen 
ONE SHOT 
og digtsamlingen 
ONE SHOT.

ONE SHOT projektet var en undersøgelse på flere planer. 
Jeg begyndte mit filmmanuskriptarbejde utraditionelt - skrev mig ind på stemninger, personer gennem  digte, dialogstumper og rip off fra sexsider.

Efter en rum tid i ustruktureret landskab gik jeg i gang med manuskriptarbejdet og rimelig hurtigt lå der et first draft. 
Så stødte skuespillerne til og efter hver reading var det hjem og arbejde videre med scener der kunne optimeres....... Så lå der et filmmanuskript .......... Efter optagelserne var i hus skrev jeg digtsamlingen færdig.

ONE SHOT projektet er en undersøgelse  af film i dialog med tekst .- En fortælling spredt ud på flere platforme. Der er intet nu, der er altid et før og efter.

OK bare at se filmen 
OK  at nøjes med at læse digtsamlingen, 
Men ved at se filmen og læse digtene, fremkaldes  en tredie fortælling.

Ja sådan var tankerne - Film og bog skulle releases samme dag, men i sidste øjeblik blev filmpremieren udsat flere måneder og ja så røg det projekt.

Men nu hvor One Shot frit kan downloades på filmstriben og digtsamlingen kan lånes på biblioteket,  ja så vil jeg ikke undlade at fortælle hvordan ONE SHOT projektet oprindelig var tænkt - Hvis det kan friste.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar